loading...
دانلود رمان,رمان عاشقانه
admin بازدید : 172 جمعه 21 خرداد 1395 نظرات (0)

دانلود رمان عشق اولم شکست آخرم جاوا،اندروید،ایفون،pdf،تبلت

 

مقدمه:

دلم میگیره هر روزی که میبینم تو دلگیری
دارم میمیرم از وقتی سراغم رو نمیگیری
نگام رو از تو دزدیدم با این چشمای غمبارم
نمیخواستم بدونی که چقدر چشماتو دوست دارم….
و خلاصه ی داستان:
به گذشته بر میگردم! تک تک لحظه ها جلوی چشمانم رژه میروند… کاش فراموش شوند… خسته ام از این زندگی… خسته از زندگی بدون تو! بین عشق و خانواده ام ، باید یک کدام را انتخاب کنم! کاش میشد جفتشان را انتخاب کنم! هم خانواده ام و هم عشقم را!
اما…
با تو ام… نمی بخشمت!
آری نمیبخشمت ولی فراموشت میکنم!
همیشه به همین سادگی از آدم های بی ارزش ، که روزی برایم قد دنیا ارزش داشتند ، میگذرم… میگذرم…
آیلار ، کسی که با فداکاری یک پسر ، دل به او بست….
اما قسمت و سرنوشت چیز دیگری برای آن دو میخواهد!…پایان خوش

دانلود pdf

دانلود apk

دانلود jar

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 210
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 87
  • آی پی دیروز : 67
  • بازدید امروز : 153
  • باردید دیروز : 158
  • گوگل امروز : 26
  • گوگل دیروز : 26
  • بازدید هفته : 927
  • بازدید ماه : 3,181
  • بازدید سال : 20,581
  • بازدید کلی : 468,589
  • کدهای اختصاصی