loading...
دانلود رمان,رمان عاشقانه
admin بازدید : 217 شنبه 06 تیر 1394 نظرات (0)

رمان من بعد از تو از شیدا زمانی

نام رماننام رمان :رمان من بعد از تو

نویسنده به قلم :شیدا زمانی

حجم رمانحجم رمان : ۳.۹۱ مگابایت پی دی اف , ۱.۱۶ مگابایت نسخه ی اندروید , ۱.۰۲ مگابایت نسخه ی جاوا , ۳۴۱ کیلو بایت نسخه ی epub

خلاصه رمانخلاصه ی از داستان رمان:

فرزند نه ماهه ی خانواده ی محمدی بر اثر بی احتیاطی میمیرد.یلدا و احسان هر کدام دیگری را در مرگ فرزندشان مقصر می دانند.زوج خوشبخت دیروز رابطه شان سرد و تیره شده کیوان و پگاه سعی میکنند آن ها را به زندگی باز گردانند و …

 

فرمت رمان :فرمت رمان:pdf,apk,java,epub

download :دانلود رمان من بعد از تو از شیدا زمانی با فرمت pdf

download :دانلود رمان من بعد از تو از شیدا زمانی با فرمت apk

download :دانلود رمان من بعد از تو از شیدا زمانی با فرمت java

download :دانلود رمان من بعد از تو از شیدا زمانی با فرمت jad

download :دانلود رمان من بعد از تو از شیدا زمانی با فرمت java (پرنیان)

download :دانلود رمان من بعد از تو از شیدا زمانی با فرمت epub

صفحه ی اول رمان:

چشم هایم را باز کردم و نظری به اتاق تاریک انداختم.چه تاریکی وهم انگیزی!چرا قبلا وقتی اینجا در چنین تاریکی ای چشم باز می کردم برایم شاعرانه بود؟سوالی برای جوابم نداشتم.صدای نفس های آرام و منظم احسان که کنارم خوابیده بود باعث شد سرم را برگردانم و نگاهش کنم.چشم های خمار سیاهش را بسته بود.همان چشم ها که وقتی مرا می بوسید خمارتر میشدند و من از نگاه کردن به آن ها کیف می کردم.با دقت به بقیه ی اجزای صورتش نگاه کردم. به موهای قهوه ای لختش که روی پیشانی ریخته بودند ابروهای کمانی مشکی با بینی خوش فرم و لب هایی قلوه ای و پوست گندمی اش.چه چیز این مرد جز زیباییش مرا پایبند خودش کرده بود؟جوابی برای این سوالم هم نداشتم.از جایم بلند شدم و یک لحظه بلاتکلیف وسط اتاق ایستادم.

رمان من بعد از تو
منبع:http://www.forum.98ia.com/

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 210
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 58
  • آی پی دیروز : 67
  • بازدید امروز : 106
  • باردید دیروز : 158
  • گوگل امروز : 17
  • گوگل دیروز : 26
  • بازدید هفته : 880
  • بازدید ماه : 3,134
  • بازدید سال : 20,534
  • بازدید کلی : 468,542
  • کدهای اختصاصی