loading...
دانلود رمان,رمان عاشقانه
admin بازدید : 389 چهارشنبه 13 خرداد 1394 نظرات (0)

رمان پیچک های احساس از negar

نام رماننام رمان :رمان پیچک های احساس

نویسنده به قلم :negar

حجم رمانحجم رمان :۳.۸۶ مگابایت پی دی اف , ۱.۲۳ مگابایت نسخه ی اندروید , ۱.۰۹ مگابایت نسخه ی جاوا , ۴۳۱ کیلو بایت نسخه ی epub

خلاصه رمانخلاصه ی از داستان رمان:

احساس مثل پیچک می مونه ، هر چه قدر مانعش شی باز رشد می کنه و روی دیوار قلب بالا می ره …
داستان درباره ی دختری به اسم آریاناست که, پسری به نام وحید از دوستش (نریمان) می خواد با آریانا ازدواج کنه و خودش می ره لندن و…

 

 

فرمت رمان :فرمت رمان:pdf,apk,java,epub

download :دانلود رمان پیچک های احساس از negar با فرمت pdf

download :دانلود رمان پیچک های احساس از negar با فرمت apk

download :دانلود رمان پیچک های احساس از negar با فرمت java

download :دانلود رمان پیچک های احساس از negar با فرمت jad

download :دانلود رمان پیچک های احساس از negar با فرمت java (پرنیان)

download :دانلود رمان پیچک های احساس از negar با فرمت epub

صفحه ی اول رمان:

حس تنبلی می کردم . این از اون روزهاست که دوست ندارم برم سرکار . با تنفر سرم رو توی بالش به شدت تکون دادم و گفتم : نه نه .
ولی فایده نداشت . نگام که به عقربه ی ساعت افتاد با رخوت از جام پاشدم و با حرص رو به روی آینه وایستادم . از دیدن قیافه ام هم وحشت کردم هم خنده ام گرفت . وای این چه سر و وضعیه ؟
به آینه نزدیک تر شدم و با گفتم “خدایا چرا چشمام پف کرده.”
به طرز وحشتناکی موهایم در هم بود . حالم از اون همه آشفتگی به هم می خورد . اولین کاری که کردم موهام رو شونه کشیدم و هل هلکی بالای سرم بستم . پشت موهام که پوشیده می شد ولی هیچ وقت نمی گذاشتم جلوی موهام این طوری بی ریخت باشه . سریع سشوار رو روشن کردم و جلوی موهام رو صاف کردم . بعد از اینکه کارم تموم شد با رضایت به موهایم که انگار از اول لخت بوده نگاه کردم . سرم رو برگردوندم . نگاهم که به عقربه های ساعت افتاد عصبی شدم . این ساعت که همش عجله داره رد شه …

رمان پیچک های احساس
منبع:http://www.forum.98ia.com/

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 210
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 19
  • آی پی دیروز : 90
  • بازدید امروز : 33
  • باردید دیروز : 163
  • گوگل امروز : 8
  • گوگل دیروز : 26
  • بازدید هفته : 33
  • بازدید ماه : 3,224
  • بازدید سال : 20,624
  • بازدید کلی : 468,632
  • کدهای اختصاصی