loading...
دانلود رمان,رمان عاشقانه
admin بازدید : 258 شنبه 23 خرداد 1394 نظرات (0)

رمان آن دورها از روح انگیز شکیبا

نام رماننام رمان :رمان آن دورها

نویسنده به قلم :روح انگیز شکیبا

حجم رمانحجم رمان : ۲.۷۱ مگابایت پی دی اف , ۱.۲۲ مگابایت نسخه ی اندروید , ۱.۰۸ مگابایت نسخه ی جاوا , ۴۱۳ کیلو بایت نسخه ی epub

خلاصه رمانخلاصه ی از داستان رمان:

سرما کولاک می کرد و تا مغز استخوان را می سوزاند. دستم را توی جیب کاپشنم کردم تا کلید را بیرون بیاورم. اما آن قدر دستهایم یخ بسته بود که انگشتانم قادر به گرفتن کلید نبودند. دستهایم را جلوی دهانم گرفتم و چند بار «ها» کردم تا کمی گرم شوند.
کلید را در قفل چرخاندم. در قراضۀ رنگ و رو رفته، با صدایی شبیه ناقوس مرگ، باز شد……

 

فرمت رمان :فرمت رمان:pdf,apk,java,epub

download :دانلود رمان آن دورها از روح انگیز شکیبا با فرمت pdf

download :دانلود رمان آن دورها از روح انگیز شکیبا با فرمت apk

download :دانلود رمان آن دورها از روح انگیز شکیبا با فرمت java

download :دانلود رمان آن دورها از روح انگیز شکیبا با فرمت jad

download :دانلود رمان آن دورها از روح انگیز شکیبا با فرمت java (پرنیان)

download :دانلود رمان آن دورها از روح انگیز شکیبا با فرمت epub

صفحه ی اول رمان:

سرما کولاک می کرد و تا مغز استخوان را می سوزاند. دستم را توی جیب کاپشنم کردم تا کلید را بیرون بیاورم. اما آن قدر دستهایم یخ بسته بود که انگشتانم قادر به گرفتن کلید نبودند. دستهایم را جلوی دهانم گرفتم و چند بار «ها» کردم تا کمی گرم شوند.
کلید را در قفل چرخاندم. در قراضۀ رنگ و رو رفته، با صدایی شبیه ناقوس مرگ، باز شد. بیچاره در! آن قدر عمر کرده بود که به زحمت روی پایش بند بود.
راهروی تاریک را با چند قدم پیمودم. راهرو آن قدر دود زده بود که اگر لامپش هم نسوخته بود، زیاد فرقی نمی کرد. فندکم را از جیبم بیرون آوردم. روشن کردم و از پله ها پایین رفتم.
پنج، شش، هفت. انگشتهایم سوخت. فندک را خاموش کردم و توی پاگرد چرخیدم. دوباره، یک، دو، سه. پنج تا پله پایین رفتم و دوباره فندک را روشن کردم تا سوراخ کلید را پیدا کنم.

رمان آن دورها

منبع:http://www.forum.98ia.com/

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 210
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 79
  • آی پی دیروز : 67
  • بازدید امروز : 140
  • باردید دیروز : 158
  • گوگل امروز : 25
  • گوگل دیروز : 26
  • بازدید هفته : 914
  • بازدید ماه : 3,168
  • بازدید سال : 20,568
  • بازدید کلی : 468,576
  • کدهای اختصاصی